Uusi Porsche-myymälä avasi Ouluun – ”Täysin uudenlainen myymäläkonsepti koko Suomessa”
K-Auto panostaa merkittävästi Oulun alueeseen osana vahvaa valtakunnallista kasvustrategiaansa. Jatkossa Oulun Visiolinjalla samassa kiinteistössä si...
K-Auton merkeistä Audi kiri tämän vuoden tuloksissa autobrändeistä voittoon viime vuoden neljänneltä sijalta ja paransi tulostaan kahdeksalla pisteellä. Audia kiiteltiin tasaisen vahvasta suorittamisesta kaikilla osa-alueilla, mutta erityisen hyvin onnistuttiin kartoittamaan asiakkaiden tarpeita autonvalinnassa. Myös kaupan päättämisessä Audilla onnistuttiin selvästi keskivertoa paremmin.
Tutkituista autobrändeistä kaikista suurimpaan nousuun ylsi Volkswagen, joka loikkasi viime vuoden sijalta yhdeksän sijalle kaksi.
Audin ja Volkswagenin brändikohtaisen menestyksen rinnalla K-Auto nousi uusien autojen jälleenmyyjäketjuna sijalta kymmenen sijalle viisi. Parannusta tuli siis viisi sijaa ja jopa 10 pistettä edellisvuodesta. Käytettyjen autojen jälleenmyyjänä K-Auto paransi sijoitustaan kahdella pykälällä sijalle viisi. Parannusta on siis myös vaihtoautojen asiakaskokemuksessa.
”Kaiken kaikkiaan upea saavutus koko K-Autolta. Asiakaskokemus on ratkaisevassa roolissa kisassa, jossa asiakkailla on auto- ja myyjävaihtoehtoja runsaasti. Meillä K-Autolla on tavoitteena olla tulevaisuudessa ykkönen kaikissa kategorioissa. Nämä tulokset osoittavat, että oikeanlaista työtä on tehty, joten samaan suuntaan jatkamme yhdessä asiakkaidemme kanssa”, Keskon autokaupan toimialajohtaja Sami Kiiski kiittelee.
Auto Bildin Palvelu 1 -tutkimus toteutettiin tänä vuonna jo 19. kerran. Tutkimuksessa ulkopuolisen tutkimustoimiston kouluttamat testiasiakkaat asioivat autoliikkeissä normaaliin tapaan ja havainnoivat saamaansa asiakaspalvelua. Tutkimuksesta voi lukea lisää Auto Bildin numerosta 12/2023.
Lisätietoja: K-ryhmän viestintä, p. 010 535 0200 (ark. 9-16), [email protected] Pihla Hakala, K-Auton viestintäpäällikkö, p. 040 703 1334, [email protected]