Siirry pääsisältöön
Osta kesärenkaat helposti verkosta!

Löydät kaikki sopivat renkaat näppärästi rekisterinumerolla – ja asennus kuuluu hintaan!

Osta kesärenkaat

Ostoskori

Ostoskorisi ammottaa tyhjyyttään.

Löydät täytettä yli 3000 auton verran autohaustamme.

K-Auto jatkaa kiihdytystään – uusia nimityksiä johtoryhmässä

Aarne Töllinen Porschen liiketoimintajohtajaksi

Aarne Töllinen on nimitetty Porschen liiketoimintajohtajaksi. Hän siirtyy tehtävään K-Auton markkinoinnista, asiakaskokemuksesta, onlinesta ja viestinnästä vastaavan johtajan roolista. Töllinen aloittaa uudessa tehtävässään 1.4.2025, ja hän jatkaa K-Auton johtoryhmän jäsenenä.

Tommi Jylhä-Vuorio Vice President, Commercial Development & CDO -tehtävään

Tommi Jylhä-Vuorio on nimitetty VP, Commercial Development & CDO -tehtävään ja K-Auton johtoryhmän jäseneksi. Hän on toiminut monissa kansainvälisissä liiketoiminnan johto- ja kehitysrooleissa mm. Varnerilla, Luhdalla ja XXL:llä. K-Autoon hän siirtyy Finnlandia-ketjun toimitusjohtajan tehtävästä.

Jylhä-Vuorio aloittaa tehtävässään viimeistään 1.10.2025.

Töllinen ja Jylhä-Vuorio raportoivat molemmat Keskon autokaupan toimialajohtaja Johanna Alille.

”Porschen liiketoimintajohtajan haku herätti valtavasti kiinnostusta ja hakijakaarti oli paitsi suuri, mutta myös huomiota herättävän laadukas ja laaja. Löysimme mittavan hakuprosessin jälkeen parhaan kandidaatin Porschen liiketoimintajohtajan tehtävään kuitenkin K-Auton sisältä edistäen samalla tehtäväkiertoa ja mielenkiintoisia K-Auton uratarinoita. Aarne on nykyisessä roolissaan osallistunut hyvin laaja-alaisesti liiketoiminnan uudistamiseen ja nykymuotoisen K-Auton rakentamiseen. Olen vakuuttunut, että Aarnen osaamisella ja draivilla K-Auton Porsche-liiketoiminta kehittyy hienoin askelin", Ali kommentoi Töllisen nimitystä.

"Olen iloinen saadessamme Tommin kaltaisen kokeneen ammattilaisen johtamaan kaupallista kehitystämme strategiamme mukaisesti ja osaksi K-Auton johtoryhmää. Tommin osaaminen vahvistaa entisestään meidän jo hienoa digitaalista kehitystämme viime vuosien aikana. Uskon, että monikanavainen myynti ja digitaalisuuden murros on alue, jossa autokauppa muuttuu ympärillämme huimaa vauhtia ja voimme vielä nykyistäkin vahvemmin ottaa ”Merkkejä tulevaisuudesta” -rooliamme Suomessa”, Ali jatkaa Jylhä-Vuorion nimityksestä.

Lisätietoja & haastattelupyynnöt: Pihla Hakala, viestintäpäällikkö, K-Auto, p. 040 703 1334, [email protected]
EdellinenKevät alkoi jo Etelä-Suomessa ja rengassesonki sitä myöten miltei yhdessä yössä – asiantuntijan vinkit renkaanvaihtoon

Aiheeseen liittyvää

K-Auto Kupla 032025
11.3.2025 | Uutiset ja ajankohtaista

K-Auto tuo uutuuksia ja klassikoita AUTO 25 & Mobility -tapahtumaan – paikalla ennennäkemättömiä uutuusmalleja ja myös yksi Suomen ensimmäisistä Kuplista!

K-Auto tuo AUTO 25 & Mobility -tapahtumaan väkevän kattauksen upeita uutuuksia ja koko kansan suosikkeja. Messukeskuksessa nähdään julkisesti ensimmäi...

id2-social
11.3.2025 | Uutiset ja ajankohtaista

K-Autolla takana hyvä vuosi 2024 – alkaneeseen vuoteen suhtaudutaan luottavaisesti

K-Autolle vuosi 2024 oli hyvä automarkkinan pehmeydestä huolimatta. Uudistuksia sekä K-Auton toiminnassa että kattavassa mallistossa jatketaan vuonna...

Oulu-00127
26.11.2024 | Uutiset ja ajankohtaista

Uusi Porsche-myymälä avasi Ouluun – ”Täysin uudenlainen myymäläkonsepti koko Suomessa”

K-Auto panostaa merkittävästi Oulun alueeseen osana vahvaa valtakunnallista kasvustrategiaansa. Jatkossa Oulun Visiolinjalla samassa kiinteistössä si...