Siirry pääsisältöön

Ostoskori

Ostoskorisi ammottaa tyhjyyttään.

Löydät täytettä yli 3000 auton verran autohaustamme.

Kovassa nousussa olevan CUPRAn myymälä avattu Tampereelle – uusin lisäys K-Auton myymäläverkostoon

CUPRA Garage on perinteisestä automyymälästä poikkeava moderni automyymäläkonsepti, joka on suunniteltu heijastamaan CUPRA-brändin ydintä ja DNA:ta: ainutlaatuisuutta, hienostuneisuutta ja suorituskykyä. Uuden konseptin perustana on CUPRA-brändin identiteetti, joka keskittyy muotoiluun ja materiaaleihin. Betoni, puu, teräs ja kupari ovat tilan tärkeimpiä materiaaleja.  

Odotukset uudelle myymälälle ovat korkealla, sillä Pirkanmaa on tärkeää markkina-aluetta niin CUPRAlle kuin koko K-Autolle.  

"Tilastojen mukaan täyssähköautojen osuus ensirekisteröinneistä oli alkuvuonna suurin mm. Pirkanmaalla, joten mahdollisuuksia ja kiinnostuneita alueella varmasti riittää. CUPRA taas on brändinä nyt kovassa nosteessa", sanoo K-Autolla CUPRAn liiketoiminnasta vastaava johtaja Jukka Kiuru

Tampereen CUPRA Garagen myyntipäällikön Marko Ahosen mukaan paikalla on käynyt jo uteliaita ihastelemassa myymälää, vaikka ovet on vasta hiljattain avattu. Esillä on laaja valikoima brändin malleja, kuten täyssähköiset mallit CUPRA Tavascan ja CUPRA Born sekä polttomoottorilla varustetut mallit CUPRA Formentor, CUPRA Leon ja CUPRA Leon Sportstourer. 

”Tyylikäs myymälä herättää selvästi kiinnostusta. Asiakkaita palvellaan kokonaisvaltaisesti, sillä myynnissä oleva valikoima ei rajaudu pelkästään paikan päällä oleviin autoihin, vaan ostettavissa on myös autoja koko K-Auton maanlaajuisesta, lähes 2 500 auton henkilö- ja hyötyautovalikoimasta”, hän muistuttaa. Myymälässä työskentelee Ahosen lisäksi kaksi automyyjää.

Koko K-Auton verkosto kasvaa nyt vauhdilla uusien ja käytettyjen autojen myymäläavauksilla valtakunnallisesti. Lokakuussa uudet Porsche- ja CUPRA-myymälät avaavat ovensa Oulussa, ja seuraava käytettyjen autojen myymälä puolestaan nousee Jyväskylään keväällä 2025. 

Uudet myymälät ovat osa K-Auton pitkän aikavälin strategian toteuttamista matkalla Suomen kiinnostavimmaksi autoalan yhtiöksi. Tässä valtakunnallisella myymäläverkostolla on keskeinen rooli.

Lisätietoja & haastattelupyynnöt:  Pihla Hakala, viestintäpäällikkö, K-Auto, p. 040 703 1334, [email protected]
EdellinenK-Auton myymäläavaus saanut porilaiset ostamaan käytettyjä autoja – ”Kauppoja tehty jo mukavasti"
SeuraavaK-Auto ja Beckhoff Automation ovat tehneet yhteistyötä jo 10 vuoden ajan

Aiheeseen liittyvää

Aarne Töllinen
27.3.2025 | Uutiset ja ajankohtaista

K-Auto jatkaa kiihdytystään – uusia nimityksiä johtoryhmässä

Aarne Töllinen Porschen liiketoimintajohtajaksi Aarne Töllinen on nimitetty Porschen liiketoimintajohtajaksi. Hän siirtyy tehtävään K-Auton markkinoin...

Kesärenkaat pinossa
24.3.2025 | Uutiset ja ajankohtaista

Kevät alkoi jo Etelä-Suomessa ja rengassesonki sitä myöten miltei yhdessä yössä – asiantuntijan vinkit renkaanvaihtoon

Pohjois-Suomessa eletään edelleen talvisissa tunnelmissa, mutta Etelä-Suomessa kevät tekee vauhdilla tuloaan. Tämä tarkoittaa etelässä autoileville, e...

K-Auto Kupla 032025
11.3.2025 | Uutiset ja ajankohtaista

K-Auto tuo uutuuksia ja klassikoita AUTO 25 & Mobility -tapahtumaan – paikalla ennennäkemättömiä uutuusmalleja ja myös yksi Suomen ensimmäisistä Kuplista!

K-Auto tuo AUTO 25 & Mobility -tapahtumaan väkevän kattauksen upeita uutuuksia ja koko kansan suosikkeja. Messukeskuksessa nähdään julkisesti ensimmäi...