Siirry pääsisältöön

Ostoskori

Ostoskorisi ammottaa tyhjyyttään.

Löydät täytettä yli 3000 auton verran autohaustamme.

Suorituskykyisempi, nopeampi ja elegantimpi – dynaamisin 911 Carrera S koskaan

  • Merkittävä tehonlisäys edeltäjään verrattuna

  • Turboahdettu 3.0-litrainen bokserimoottori, joka tuottaa 353 kW (480 hv) ja kahdeksanvaihteinen PDK-kaksoiskytkinvaihteisto

  • Kattavampi vakiovarustelu

  • Laaja valikoima lisävarusteita ajodynamiikan ja mukavuuden parantamiseksi

Porsche lisää 911-mallisarjaan uuden Carrera S:n. Sen 353 kW (480 hv) 3.0-litrainen turboahdettu bokserimoottori ja kattavampi vakiovarustelu sijoittavat mallin 911 Carreran ja vielä suorituskykyisemmän 911 Carrera GTS:n väliin. Parannetun suorituskyvyn ja ajodynamiikan ansiosta se ylittää huomattavasti edeltäjänsä. Merkittävä tehonlisäys ja lisävarusteet tarjoavat merkittävää lisäarvoa verrattuna 911 Carreraan.

Carrera S:n voimansiirtoa on merkittävästi uusittu, ja se saavuttaa suorituskykyarvot, jotka oli aiemmin määritetty 911 Carrera GTS:lle. Kattavampi vakiovarustelu ja merkittävästi lisääntyneet räätälöintivaihtoehdot 911 Carreraan verrattuna tekevät siitä houkuttelevan uuden jäsenen Carrera-malliperheeseen. Uusi malli on saatavana Coupé- ja Cabriolet-versioina.

Ikonista 3.0-litraista kaksoisturboahdettua kuusisylinteristä bokserimoottoria on perusteellisesti päivitetty uutta 911 Carrera S:ää varten. Tuloksena on merkittävä tehonlisäys ja samanaikainen päästöjen vähennys. Sen teho on 353 kW (480 hv) ja vääntömomentti 530 Nm, mikä on 22 kW (30 hv) enemmän kuin edeltäjässä. Tämän suorituskyvyn ja tehokkuuden saavuttamiseksi Porsche asensi mm. uudet turboahtimet ja optimoidun ahtoilman jäähdytyksen. Uusi urheiluauto perustuu edellisen sukupolven 911 Turbo -mallien suunnitteluun. Carrera S Coupé kiihtyy 0–100 km/h 3,3 sekunnissa ja saavuttaa huippunopeuden 308 km/h. Kahdeksanvaihteinen Porsche-kaksoiskytkinvaihteisto (PDK) välittää tehon pyörille.

Kattava vakiovarustelu, eksklusiiviset vaihtoehdot

Porsche on merkittävästi uudistanut Carrera S:n vakiovarustelua, joka sisältää 20/21-tuumaiset Carrera S -vanteet, urheilupakoputkiston hopeanvärisillä pakoputkilla ja Porsche Torque Vectoring Plus (PTV+) -järjestelmän, joka ei ole saatavilla Carrera-malliin. Uusi jarrujärjestelmä tarjoaa merkittävän parannuksen ajodynamiikkaan. Järjestelmä, joka on jo tuttu 911 Carrera GTS:stä ja toimitetaan vakiona punaisilla jarrusatuloilla ja 408 millimetrin levyillä edessä ja 380 mm takana, varmistaa erinomaisen hidastuvuuden. Lisävarusteena on saatavilla suorituskykyä parantavia vaihtoehtoja. Porsche tarjoaa mm. radalla testatun Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) -järjestelmän ja PASM-urheilualustan, joka sisältää 10 millimetriä matalamman alustan yhdistettynä nelipyöräohjaukseen. Iskunvaimentimien hydrauliikkaa on optimoitu verrattuna edeltäjämalliin, mikä tarjoaa entistä paremman ajettavuuden lisääntyneellä tarkkuudella ja hienostuneella reagointikyvyllä. Ohjaus, yhdessä nelipyöräohjauksen kanssa, on tarkempi ja etuakselin kinematiikkaa on säädetty. Tämä varmistaa entistä ketterämmän ja tarkemman käsittelyn lisäten samalla merkittävästi vakautta suurilla nopeuksilla.

Elegantti sisustus

Carrera S:n korkeat laatu- ja eksklusiivisuusvaatimukset ovat yhtä lailla ilmeisiä auton sisätiloissa. Se toimitetaan vakiona mustalla nahkapaketilla. Istuimet, niskatuet, kojelauta, ovipaneelit ja valinnainen takaistuinjärjestelmä Coupéssa on verhoiltu sileällä nahalla. Kuten muissa Carrera-malleissa, taitettavat takaistuimet ovat saatavilla ilman lisämaksua vaihtoehtona vakiomalliselle kahden istuimen kokoonpanolle. Cabriolet on varustettu automaattisesti takaistuimilla.

Saatavilla on myös vaihtoehto, jossa on vielä laajempi nahkaverhoilu, joka kattaa suuret alueet sisätiloista – mukaan lukien hansikaslokeron kansi, istuiminen sivupaneelit ja selkänojan taustat. Pyynnöstä Porsche lisää kontrastitikkaukset Crayon-värillä. Carrera S hyötyy myös koko mallisarjan päivitetystä vakiovarustelusta. Tämä sisältää elementtejä, kuten Matrix LED -ajovalot ja langattoman älypuhelimen laturin. Lisävarusteiden vaihtoehtoihin kuuluu etuakselin nostojärjestelmä, innovatiiviset HD-Matrix LED -ajovalot ja Sport Chrono -paketti, joka sisältää ratapäiville ihanteellisen Porsche Track Precision -sovelluksen.

Uusi 911 Carrera S on nyt tilattavissa takavetoisena Coupé- tai Cabriolet-mallina. Porsche 911 Carrera S Coupé-mallin hinta alkaen 253 916,57 euroa sisältäen arvonlisäveron, arvion autoverosta ja maakohtaisen varustelun, kun taas Cabriolet-malli hinta alkaen 280 377,13 euroa.

Lisätietoja sekä video- ja kuvamateriaalia on saatavissa Porschen uutishuoneesta: https://newsroom.porsche.com/en.html

Lisätiedot: Riitta Karjalainen, viestintäpäällikkö, K Auto Oy | Porsche, [email protected], 040 578 3924. Uutishuoneen aineisto on tarkoitettu ainoastaan median käyttöön ja se on tekijänoikeussuojattua. Materiaalin tekijänoikeudet kuuluvat K Auto Oy:lle tai Volkswagen-konsernille. Materiaalin käyttö kaupalliseen tarkoitukseen ja muuhun levitykseen ei ole sallittua.
Edellinen Yhä useampi ostaa käytetyn auton K-Autolta – kasvu selvästi markkinaa vahvempaa
SeuraavaVolkswagenilta erikoismallisto 75-juhlavuoden kunniaksi Suomeen: suomalaisille varusteltu ja hintaetu tuhansia euroja

Aiheeseen liittyvää

IBA Cali Beach 21.JPG
30.1.2025 | Uutiset ja ajankohtaista

Volkswagenin ikoninen retkeilyauto nyt ladattavana hybridinä ja nelivetona – California eHybrid 4MOTION

Volkswagenin ensimmäinen retkeilyauto, joka on ladattava neliveto-hybridi: California eHybrid 4MOTION avaa Volkswagen Hyötyautojen ikkunan retkeilyaut...

250113-Porsche-Drift Record-HiRes-Draft 1-57
28.1.2025 | Uutiset ja ajankohtaista

Porsche Taycanille GUINNESS WORLD RECORDS™ -titteli – 17 kilometriä yhtäjaksoista ”driftausta

Ennätys tehtiin napapiirin pohjoispuolella sijaitsevassa Porsche Arctic Centerissä Äärimmäiset olosuhteet suomalaisella jääradalla tekivät ennätyksen...

A250030 medium
28.1.2025 | Uutiset ja ajankohtaista

Audin MHEV Plus -teknologia: uuden sukupolven hybridi

MHEV plus -teknologian voimansiirtogeneraattori (PTG = powertrain generator) toimii sähkömoottorina parantaen taloudellisuutta osittaisella sähköisell...