Volkswagen ID. Buzz - 5-paikkainen
Volkswagen ID. Buzz
Klassikoksi syntynyt täysin sähköinen ID. Buzz -tila-automallisto on uudistunut: nyt tarjolla on myös 25 senttiä pidempi pitkän akselivälin versio sekä järisyttävän upea nelivetoinen ID. Buzz GTX sekä normaalilla että pitkällä akselivälillä. Istumapaikkoja on valintasi mukaan 5, 6 tai 7.
1. Valitse voimalinja
2. Valitse varustelutaso (1)
Ikoninen design jopa 7-paikkaisena
Klassikoksi syntynyt täysin sähköinen ID. Buzz -tila-automallisto on uudistunut: nyt tarjolla on myös 25 senttiä pidempi pitkän akselivälin versio sekä järisyttävän upea nelivetoinen ID. Buzz GTX sekä normaalilla että pitkällä akselivälillä. Istumapaikkoja on valintasi mukaan 5, 6 tai 7. Tutustu pitkän akselivälin versioon
Tila-autoilua puhtaasti sähköllä
ID. Buzz määrittelee sähköisen tila-autoilun täysin uusiksi. On sitten kyseessä tilankäyttö, verkottuminen tai moottori: Volkswagen kehitti ensi kertaa bussin täyssähköautoksi, ensimmäisestä luonnoksesta viimeiseen kädensijaan.
Jopa 470 kilometrin toimintamatka (WLTP)
Uudet, älykkäät kuljettajaa avustavat järjestelmät
Kompaktit mitat, suuri tilantuntu
Innovatiivinen verkottuminen We Connect- ja Car2X over the air -päivityksillä
Mahtavat näkymät ja helppokäyttöinen ohjaamo
IID. Buzzin ohjaamossa kuljettaja on kuin valtaistuimella. Autosta avautuu hyvä näkyvyys joka suuntaan ja kaikki tarvittava on helposti käden ulottuvilla. Infotainment-toimintoja ohjataan varustelusta riippuen 10- tai 12-tuumaisella kosketusnäytöllä.Liikuteltava ID. Buzz Box -keskikonsoli palvelee erityisen kätevästi niin kuljettajan kuin matkustajienkin muuttuvia tarpeita.
*Ajoneuvon kulutus ja toimintamatka on määritelty maailmanlaajuisesti yhtenäistetyn testimenetelmän (WLTP) mukaisesti. Ilmoitettu WLTP-kulutus ja -toimintamatka saattavat vaihdella olennaisestikin riippuen mm. kuljettajan ajotavasta, akkukapasiteetista, lataamisen säännöllisyydestä, sähkövarusteiden käytöstä, mahdollisen lisälämmittimen käytöstä, ulkolämpötilasta, sääolosuhteista, matkustajien ja kuorman määrästä, valitusta ajoprofiilista tai tieprofiilista. Ajoneuvon latausteho ja -aika voivat vaihdella olennaisestikin ilmoitetusta ohjearvosta. Latausteho ja -aika riippuvat esimerkiksi käytetystä latauspisteestä, lämpötilasta, auton käytöstä, akuston lämpötilasta ja peräkkäisten latausten tiheydestä.