Siirry pääsisältöön

Ostoskori

Ostoskorisi ammottaa tyhjyyttään.

Löydät täytettä yli 3000 auton verran autohaustamme.

Usein kysytyt kysymykset

Takaisin

Miksi autoni ei löydy Oma auto -palvelusta?

Mikäli auto ei löydy asiakastililtä, voit pyytää auton lisäämisen Oma auto -palvelun kautta. Kirjaudu sisään ja klikkaa oikeasta yläkulmasta löytyvää "Lisää auto" linkkiä. Tarvitset auton lisäämistä varten auton rekisteritunnuksen. Mikäli autolle ei vielä ole rekisteritunnusta tiedossa, ota yhteyttä jälleenmyyjään.

Juuri tilatun uuden auton osalta tiedot näkyvät palvelussa muutaman arkipäivän kuluttua tilauksesta.

Huomioithan, että auton liittäminen palvelussa tapahtuu sujuvimmin, kun:

  • Et ole määrittänyt Traficomissa tietojenluovutuskieltoa

  • Olet Traficomin tietojen mukaan auton virallinen omistaja/haltija/käyttäjä

  • Auto on ollut rekisteröity käyttöösi vähintään 7vrk ajan, mikäli olet ostanut auton käytettynä