Usein kysytyt kysymykset
Takaisin
Miksi autoni ei löydy Oma auto -palvelusta?
Mikäli auto ei löydy asiakastililtä, voit pyytää auton lisäämisen Oma auto -palvelun kautta. Kirjaudu sisään ja klikkaa oikeasta yläkulmasta löytyvää "Lisää auto" linkkiä. Tarvitset auton lisäämistä varten auton rekisteritunnuksen. Mikäli autolle ei vielä ole rekisteritunnusta tiedossa, ota yhteyttä jälleenmyyjään.
Juuri tilatun uuden auton osalta tiedot näkyvät palvelussa muutaman arkipäivän kuluttua tilauksesta.
Huomioithan, että auton liittäminen palvelussa tapahtuu sujuvimmin, kun:
Et ole määrittänyt Traficomissa tietojenluovutuskieltoa
Olet Traficomin tietojen mukaan auton virallinen omistaja/haltija/käyttäjä
Auto on ollut rekisteröity käyttöösi vähintään 7vrk ajan, mikäli olet ostanut auton käytettynä